Du kan støtte Kogsbølle Beboerforening via dit strømforbrug - læs mere her: FynskSupportEl

Opdateret 25. november 2022

Udlejning af forsamlingshuset

Forsamlingshuset kan lejes for 2.500 kr per døgn (2.000 kr per døgn hvis man er medlem af beboerforeningen).

Lejemålet starter kl. 08:00 og slutter dagen efter kl. 05:00. Der er mulighed for at bestille udvidet leje.

Lejer skal være fyldt 21 år på tidspunktet for indgåelse af lejekontrakten og SKAL være til stede som ansvarshavende under HELE arrangementet.

Du kan se de gældende udlejningsbetingelser, samt ordensreglement her: Udlejningsbetingelser.pdf

I kalenderen kan du se om forsamlingshuset er ledigt:

Hvis du ønsker at leje forsamlingshuset, så kan du udfylde nedenstående formular, hvorefter du vil blive kontaktet.

Lejedato:
Antal dage:
Udvidet leje: (+ kr. 600,-) Udvidet leje er fra kl. 16:00 dagen f'ør til kl. 14:00 dagen efter.
Brug af kraftstik: (+ kr. 100,-)

Navn:
Adresse:
Postnr. og by:
Telefon:

Jeg bekræfter hermed at jeg er fyldt 21 år og at jeg har læst og accepterer de gældende udlejningsbetingelser: Udlejningsbetingelser.pdf

Alle forespørgsler og henvendelser vedr. udlejning sker til:

Kurt Nielsen
Kogsbøllevej 14